دومين برنامه پاتوق شيشه اي با حضور دكتر منصور كوهي رستمي، رييس هيات مديره انجمن علمي ارتقاي كتابخانه هاي عمومي كشور و با موضوع " كتابخانه هاي عمومي و دوران پسا كرونا، چهارچوبي براي تفكر و برنامه ريزي " به صورت مجازي در روزچهارشنبه 14001008 ساعت 1600 (چهار عصر) در فضاي اسكاي روم به  آدرس:https://www.skyroom.online/ch/nahaad/isfahanpl  برگزار مي گردد.